نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5786
-
الف
+

بازیگر افغانستانی فلم «یلدا»: کارگردان نقش مهمی در شناخته شدن یک بازیگر دارد

«فرشته حسینی» بازیگر افغانستانی مقیم ایران درپیوند با نقش آفرینی در فلم سینمایی «یلدا» صحبت کرد.

فلم سینمایی «یلدا» به نویسندگی و کارگردانی «مسعود بخشی» و تهیه‌کنندگی «علی مصفا» در بخش «نگاه نو» سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران به نمایش درآمد.

به گزارش آی فیلم 2، داستان فلم در مورد «مریم کمیجانی» زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده. او در شب چله به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده تا توسط تنها فرزند مقتول بخشیده شود، اما مجموعه اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.

صدف عسگری، بهناز جعفری، فرشته صدر عرفایی، بابک کریمی، آرمان درویش، فروغ قجابگلی، فرشته حسینی، زکیه بهبهانی، رامونا شاه، فقیهه سلطانی، بهرام افشار بازیگران این فلم سینمایی هستند.

یکی از نکات قابل توجه «یلدا» نقش آفرینی «فرشته حسینی» بازیگر افغانستانی مقیم ایران در این فلم سینمایی می باشد.

«فرشته حسینی» بازیگر سینما و تیاتر افغانستانی تبار در سال 1376 در تهران متولد شد.

او از دانش آموختگان «اصغر محبی»، «مهتاب نصیرپور» و «محمد رحمانیان» بازیگران پرآوازه سینما و تلویزیون ایران می باشد.

بانو حسینی با بازی در فیلم سینمایی «رفتن» به کارگردانی «نوید محمودی» موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این از جشنواره بین‌المللی فلم مراکش شد.

او طی گفت و گویی درپیوند با نقش آفرینی در فلم سینمایی «لیدا» گفت: با این وجود که من در فلم «رفتن» کرکتر مرکزی فلم را بازی می کردم اما فلم نامه و سوابق کاری آقای «مسعود بخشی» کارگردان فلم سینمایی «یلدا» من را مجاب کرد که در این فلم هرچند کوتاه بازی کنم.

بازیگر افغانستانی مقیم ایران به خبرنگار آپارات گفت: به نظر من برای یک بازیگر مهم ترین موضوع این می باشد که کرکتری را که می خواهی بازی کنی چقدر برای خودت چالش انگیز است؛ بعضی اوقات کرکتر مرکزی یک فلم را به تو پیشنهاد می دهند که فلم نامه خوبی ندارد، به نظر من مهم این است که نقشی که بازی می کنی تو را در مقایسه با کارهای قبلی ات موفق تر ببرد.

این بازیگر سینما و تیاتر در پاسخ به این سوال که که در انتخاب نقش تا چه اندازه فلمنامه و سابقه و پیشینه کارگردان برای شما مهم می باشد، گفت: فلم نامه برای من مهم است ولی کارگردان هم اهمیت دارد چرا که اگر کارگردان درست هدایتت نکند نقش خود را به خوبی ایفا نمی کند.

حسینی تاکید کرد: اگر بازیگری در نقش خود بد ظاهر می شود مقصر کارگردان است و کارگردان در اینکه تو به بعنوان یک بازیگر خوب شناخته شوی بسیار اثرگذار است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر